Ledenvergadering stelt kandidatenlijst ChristenUnie vast

Kandidaten GR2022.jpg
Door ChristenUnie Hoorn op 20 november 2021 om 13:25

Ledenvergadering stelt kandidatenlijst ChristenUnie vast

De Algemene Ledenvergadering van ChristenUnie Hoorn heeft de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 goedgekeurd. 20 kandidaten staan klaar om zich in te zetten voor een mooier Hoorn.

Samen recht doen

Lijsttrekker van de ChristenUnie is Kees Maas, momenteel ook fractievoorzitter in de gemeenteraad. Jacob Jan Kooyman (plaats 2) en Carin Ritsema (plaats 3) zijn momenteel ook actief voor de fractie van de ChristenUnie in Hoorn. De top-5 wordt gecompleteerd door Kourosh Mir Haghgouyan en Ilène Maria.

Fractievoorzitter Kees Maas is zeer te spreken over de kandidatenlijst: "Alle kandidaten willen zich inzetten voor onze gemeente. De lijst is een mooie mix van ervaring en nieuwe mensen en van jong en oud om een zo goedmogelijke vertegenwoordiging van de inwoners van Hoorn te kunnen zijn".

De gehele lijst is als volgt:

1. Kees Maas
  2. Jacob Jan Kooyman van Guldener