Kees Maas benoemd tot raadslid ChristenUnie Hoorn

Benoeming Kees Maas 2022
Door ChristenUnie Hoorn op 2 april 2022 om 09:00

Kees Maas benoemd tot raadslid ChristenUnie Hoorn

Woensdag 30 maart is Kees Maas benoemd tot raadslid in de gemeente Hoorn namens de ChristenUnie. Daarmee vervolgt hij zijn lidmaatschap van de gemeenteraad.

Afgelopen vier jaar

De afgelopen vier jaar was Kees Maas al raadslid en fractievoorzitter namens de ChrisenUnie in Hoorn. In deze raadsperiode had ChristenUnie één zetel en bij de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen is het gelukt deze zetel te behouden.

Maas is opgetogen dat de ChristenUnie wederom vier jaar vertegenwoordigd mag zijn in de gemeenteraad van Hoorn. "Met nog vier jaar ChristenUnie in de gemeenteraad kunnen we ruchtbaarheid blijven geven aan christelijk-sociale politiek", aldus de fractievoorzitter.

Oudgedienden nemen afscheid

Van de 35 raadsleden blijven er 19 in de gemeenteraad die er ook de vorige periode waren, waaronder dus Kees Maas. Een dag eerder werd er afscheid genomen van verschillende raadsleden.

Levent Helelespe en Nico Oudheusden (beiden Fractie Tonnaer), Bert van Dijkhuizen (VVD) en Patricia Kusters (GroenLinks) zijn vanwege hun inzet als raadslid benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau.

Wilt u de komende periode met Kees en de rest van ChristenUnie Hoorn meedenken over onze gemeente? Laat het ons dan weten en vul het contactformulier in!